lauantai 16. marraskuuta 2013

Pirteä

kuin peipponen

Helmi-kissa tuli ilmoittamaan klo 05.11 että rakastaa minua ja rakastaisi vielä enemmän jos saisi aamiaista. Viime aikaisten vastoinkäymisten vuoksi hellyin ja aamiastarjoilu oli tänä aamuna varhain. Vain neljän tunnin yöunien jälkeen. Aamiaisensa ja aamupisunsa jälkeen Helmi meni jatkamaan uniaan ja minä aloitin sängyssä pyöriskelyn. Luin blogeja, luin kirjaa, potkin peittoa pois, laitoin sen takaisin päälle. Loppujen lopuksi ei auttanut kuin todeta olevansa pirteä kuin peipponen. 



Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että unia voisi jatkaa. Hyvää huomenta siis, minä menen nyt nukkumaan. Ei kannata herätellä ihmisten aikaan.

4 kommenttia:

  1. Täälläkin huonosti nukuttu yö takana ja sama aikomus kuin siellä; takaisin petiin.... Into ja Nemo nukkuvat myös yöllisten seikkailujensa jälkeen sikiunta meidän sängyssä.

    VastaaPoista
  2. Uudet huomenet sinulle, kunhan heräät taas pirteänä peipposena. Minä olen tekemässä lähtöä kirpputorille - pirteänä kuin peipponen.

    VastaaPoista
  3. Onkos Helmissä kuuhullun vikaa?

    VastaaPoista
  4. Päivi: Lisäunet tekivät hyvää! Aurinkoinen päivä ja reipas kävely myös. Nyt jaksaa puuhastella kotona.

    Inna Vaara: Huomenta vaan! Toivottavasti teit hyviä löytöjä kirpparilta.

    Pepi: En tiedä, ehkä. Tai sitten vaan tuli nälkä.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.