tiistai 29. lokakuuta 2013

Vähän kirjoista

Blue Moon -kustantamo

Vuosittaisella kirjamessukäynnillä, on minun aina tarkastettava mitä uutta on tullut Blue Moon -kustantamolta. Nytkään ei vierailuni ollut turha, vaan mukaan tarttui edellisviikolla ilmestynyt uusin Arnaldur Indridasonin kirja Mestaruusottelu. Olen kovin viehättynyt tähän palkintoja voittaneeseen islantilaiseen kirjailijaan. Jos pitää dekkareista, niin tämän kustantamon kirjoihin kannattaa tutustua. 



Lisäksi kustantamon logo (näkyy tuossa alemmassa kuvassa), on mieleinen. Mukavasti oivallettu! 

(Eikä tämä ollut maksettu mainos. Kirjat olen ostanut ihan itse.) 

5 kommenttia:

  1. Tosiaan, hauska logo. Luulin, että olit mennyt sähläämään jotain ihmeellistä blogitekstin värien kanssa (anteeksi vain :-D)
    Blue moonista minulle tulee mieleen kovasti pitämäni sanonta "once in a blue moon". Suomeksi se tarkoittaa harvoin. Kovin kauniisti ja runollisesti sanottu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä, täytyykin tutustua!

    VastaaPoista
  3. Saila: Kyllä sekin olisi voinut pitää paikkansa, että minä sählään. En kuitenkaan tällä kerralla!

    Päivi: Ole hyvä! Toivottavasti tykkäät jos tutustut.

    VastaaPoista
  4. Indridason. Minä tykkään. Täytyy laittaa varaukseen tuo uusin.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.