maanantai 25. helmikuuta 2013

Kaikella on aikansa

kirjoillakin

Minä ostan paljon kirjoja. Uutena, divareista, kirppiksiltä ja vähän joka puolelta. Niitä on enemmän kuin ehtii lukemaan. Kuitenkin olen täysin vakuuttunut siitä, että jokainen niistä tulee ennemmin tai myöhemmin luettua. Kun on sen aika.

Guru Gurnaun Joogaoppaan olen ostanut sen ilmestymisvuonna 2003, ja olen sitä aikaisemmin selaillutkin. Nyt kun olen aloittanut sen joogan (tammikuun alkupuolella), tuntui tämä kirja erinomaiselta. Varsinkin kun asiat selitti Guru Gurnau.


Voin lämpimästi suositella tätä kaikille kissaihmisille, jotka harrastavat joogaa!

10 kommenttia:

  1. Minäkin hamstraan erilaisia kirjoja :) Jörn Donnerin lainaten "lukeminen kannattaa aina".

    VastaaPoista
  2. Paljon on tullut omalta gurulta opittua perusasioita, esimerkiksi venyttelyn ja rentoutumisen jalot taidot :)

    VastaaPoista
  3. Mainion näköinen kirja, täytyykin tutustua joskus :)

    VastaaPoista
  4. Näyttää erittäin houkuttelevalta opukselta!

    VastaaPoista
  5. AnnaS: Niinpä tietenkin :) !

    Cheri: Ja kun on tuon kirjan lukenut, huomaa, että joogaahan se oma guru on koko ajan opettanutkin!

    Elina: Suosittelen!

    Myrsky: Ja on sitä myös!

    VastaaPoista
  6. Oih, tuohan on ihan pakko saada! Josko taas joogaharrastukseni heräisi talviunilta:)

    VastaaPoista
  7. Jooga on kyllä kaikin puolin hyvä harrastus, minulla se on hiukan kausittaista.

    VastaaPoista
  8. Ostelen kans kirjoja, useimmiten kirpparilta. Joskus tekee hyviä löytöjä, erikoisempia, vanhempia kirjoja. Ja kaikki oman nuoruuden kirjat viehättää. Tuo sun joogakirja oli hauska löytö! :)

    VastaaPoista
  9. Sarppu: Ja minä vasta aloitin! Kahdeksan kertaa takana.

    Katjusha: Kirjat vaan on niin ihania!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.